himmel 130

Vi ønsker Frida velkommen til RE/MAX

Vi har tatt boligpraten med den ferskeste nyansatte hos RE/MAX: Frida Gjøby. Vi er virkelig glade for at hun har valgt oss, og i ukens boligprat ønsker vi henne velkommen og blir litt bedre kjent.

 

Fortell litt om din bakgrunn

Jeg har flere års erfaring innenfor kommunikasjon, web og markedsføring fra ulike bransjer. Min bakgrunn er bred innenfor faget, og jeg har jobbet med alt fra å produsere grafisk materiell, tekst og video til å utvikle nye digitale løsninger og kommunikasjonsstrategier.

Eiendomsmeglerbransjen kjenner jeg godt til, da jeg tidligere jobbet hos Krogsveen. Det er veldig gøy å få komme tilbake til bransjen, for her er det mange muligheter for innovasjon og nytenkning.

 

Hva skal du jobbe med i tiden fremover hos RE/MAX og hva kan du bidra med av erfaring?

Jeg gleder meg til å fortelle alle de gode historiene RE/MAX allerede har og vil skape. I tillegg ønsker jeg å dra nytte av all den erfaring og kunnskap fagpersonene i RE/MAX har for å hjelpe både kundene og franchisetakerne våre best mulig. Det er store muligheter for kreative og nyskapende kommunikasjonsformer i de ulike kanalene vi møter kunden– og det gleder jeg meg til å ta fatt på.  

Det å produsere innhold har alltid vært noe jeg har stortrivdes med. Innhold i ulike former er med på å bygge identitet og skape troverdighet, så dette blir en av de tingene jeg skal jobbe mye med.

Et annet viktig mål er å få “The RE/MAX way” inn i ryggraden og kartlegge hvor og hvordan vi skal kommunisere med markedet. Her kommer den store utfordringen, men også den unike muligheten, til å være nyskapende og kreativ i en etablert bransje. Det er kanskje dette som får det til å krible mest hos meg.

 

Hvorfor falt valget på RE/MAX?

Valget var ikke vanskelig. RE/MAX oser god teamkultur, faglig kvalitet og en spennende fremtid i Norge. Engasjement her smitter. Motiverte mennesker som vil bygge hverandre opp er den viktigste faktoren for å skape en trivelig arbeidsplass.

Muligheten for å kunne være med å bygge opp et så solid merkevare i Norge, er en stor gulrot i seg selv. Eiendomsmeglerbransjen i Norge er godt etablert og mange aktører ligner på hverandre. Jeg vet at utfordreren RE/MAX kan komme inn som et friskt pust i markedet, med nye kreative løsninger. Det å kunne ha RE/MAX sitt globale nettverk som støtteapparat, er en stor fordel. Her kan vi hente ideer og erfaringer, som vi kan dra fordel av her i Norge.

Jeg gleder meg til fortsettelsen og hva vi i RE/MAX kan få til sammen!

 FridA 500X350

Frida Gjøby
Digital Markedsfører

T: +47 970 77 644

RE/MAX Norge